آموزشی

راز تشخیص محصولات اورجینال شیگلم

راز تشخیص محصولات اورجینال شیگلم

محصولات شیگلم از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار جهانی به شمار می‌آید. اما زمانی که قصد خرید رژ لب شیگلم را دارید ممکن است نسبت به اورجینال یا فیک بودن آن تردید داشته باشید! با توجه به محبوبیت محصولات sheglam مدتی است که پای محصولات فیک این برند نیز به بازار باز شده و خریداران را دچار تردید کرده است. شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه میتوان محصولات شیگلم اورجینال را از نوع تقلبی آن تشخیص داد؟ در پاسخ باید گفت که لوازم شیگلم تقلبی معمولاً دارای قیمت پایینی هستند و با توجه به کیفیت پایینی که دارند تاثیر مناسبی بر روی میکاپ و چهره نیز ندارند. البته راه‌های دیگری نیز برای تشخیص و شناخت شیگلم اصل و تقلبی وجود دارد که در زمان خرید محصولات این برند بایستی به آنها توجه کنید. در این مقاله قصد داریم ۵ راز تشخیص محصولات اورجینال شیگلم را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

راهکارهای ساده برای شناخت شیگلم اورجینال و فیک

تفاوتی ندارد که قصد خرید رژ لب شیگلم را دارید یا می‌خواهید به سراغ پالت سایه شیگلم بروید! در هر حال در زمان خرید محصولات شیگلم نکات قابل توجهی وجود دارد که با آگاهی از آنها می‌توانید لوازم آرایشی اورجینال و تقلبی شیگلم را از هم تشخیص دهید. در ادامه با این نکات و راهکارها آشنا خواهید شد.

توجه به بسته‌بندی محصولات آرایشی شیگلم

کلیه محصولات اورجینال برند شیگلم دارای بسته‌بندی و جعبه مخصوص به خود هستند. اغلب این جعبه‌ها در لوازم آرایشی شیگلم از رنگ‌های ملایمی مانند کرمی، صورتی روشن و کالباسی برخوردار هستند. علاوه بر این برند شیگلم با رنگ طلایی، برجسته و حروف بزرگ بر روی بسته‌بندی درج گردیده‌اند؛ در حالی که محصولات تقلبی شیگلم یا فاقد جعبه هستند و یا با جعبه‌های نامناسب و بی‌کیفیت عرضه می‌شوند.

بارکد موجود در انتهای محصول

از دیگر روش‌های ساده برای تشخیص لوازم تقلبی از محصولات اورجینال شیگلم توجه به بارکد موجود در انتهای این محصولات است. بارکد محصول اغلب دارای ۱۲ رقم است که در برخی موارد می‌تواند ۱۳ رقم نیز باشد. بر این اساس می‌توانید شماره سریال را جستجو کرده و بدین ترتیب متوجه اصل یا تقلبی بودن محصولات شیگلم شوید.

توجه به تاریخ تولید و انقضای محصولات آرایشی شیگلم

محصولات آرایشی sheglam اورجینال به طور قطع از تاریخ تولید و انقضاء مناسبی برخوردار هستند؛ به عنوان مثال هیچگاه تاریخ انقضا این محصولات به یک ماه آینده منتهی نمی‌شود. بنابراین در زمان خرید رژ لب شیگلم حتماً به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی بسته‌بندی آن توجه کنید.

توجه به کیفیت و غلظت محصولات آرایشی شیگلم

با توجه به اینکه شیگلم اصل از بهترین برندها در خصوص لوازم آرایشی دنیا محسوب می‌شود بسیاری از محصولات آن نیز از غلظت، کیفیت و پیگمنت بالایی برخوردار هستند. با توجه به این امر می‌توانید بخشی از محصول این برند را بر روی مچ دست خود امتحان نمایید. چنانچه از پیگمنت و غلظت مناسبی برخوردار نبود بدون شک محصول فیک و تقلبی است.

 

 توجه به بوی محصول

کلیه محصولات شیگلم از جمله رژ لب، پنکیک و… فاقد مواد مضر شیمیایی از جمله الکل، گلوتن و پارابن هستند. از این رو در این لوازم هیچگونه مواد معطر مصنوعی به کار برده نشده است. با توجه به این امر محصولات آرایشی شیگلم دارای رایحه یا عطر خاصی نخواهند بود.   برای تشخیص محصولات اورجینال شیگلم کافی است درب محصول را باز کرده و عطر آن را استشمام کنید. چنانچه بوی شیرین، ترش، تند و یا هر عطر دیگری را استشمام کردید بایستی به اصل بودن محصول شک نمایید.

در ادامه این مقاله تیم شالیزه به بررسی تفاوت‌های چند محصول شیگلم اصل از نوع تقلبی آن پرداخته و شما را با ویژگی‌های محصولات اورجینال این برند جهانی بیشتر آشنا می‌سازیم.

تشخیص رژگونه شیگلم اصل و تقلبی

بعد از خرید رژ لب شیگلم، رژگونه یکی از محصولات محبوب این برند است که طرفداران بسیاری دارد. بنابراین ممکن است زمانی که برای خرید این محصول به فروشگاه مراجعه می‌کنید با گزینه‌های تقلبی و فیک آن مواجه شوید. تشخیص اورجینال بودن این محصول کار چندان مشکلی نیست و بایستی به نکات زیر دقت داشته باشید:

قیمت رژگونه شیگلم: قبل از اینکه به خرید رژگونه شیگلم بپردازید بهتر است تا حدودی نسبت به قیمت این محصول آگاهی پیدا کنید. چنانچه فروشگاه عرضه کننده رژگونه را کمتر از قیمت آن به فروش می‌رساند بایستی نسبت به اصالت کالا شک نمایید.

غلظت رژگونه شیگلم:

همانطور که اشاره شد محصولات شیگلم دارای کیفیت و غلظت مناسبی هستند بنابراین در زمان خرید رژ لب شیگلم و  رژگونه اصل این برند بایستی توجه کنید که دارای مواد مناسبی با غلظت بالایی باشند. بر همین اساس بهتر است کمی از آن را بر روی مچ دست خود تست کرده و در صورت داشتن غلظت کم بدانید که محصول فیک است.

 

رنگ رژگونه شیگلم: رژگونه‌های شیگلم اصل در طیف رنگی مشخصی تولید می‌شوند که برای مشاهده آنها می‌توانید به سایت این برند مراجعه کنید. حتی مدل‌های نود و صورتی کمرنگ این محصول هم دارای غلظت بالایی هستند. بدین ترتیب با اعمال دو نقطه توسط اپلیکاتور می‌توانید تمامی بخش گونه را با استفاده از رژگونه شیگلم تحت پوشش قرار دهید.

طراحی بدنه محصول رژگونه شیگلم: شیگلم تقلبی بدنه بسیاری از مدل‌های رژگونه خود را با خطوط صاف طراحی کرده است در صورتی که رژگونه اصل و همچنین کانتور و هایلایتر شیگلم از بدنه ای با خطوط مورب برخوردار هستند.

بررسی خط چشم شیگلم اورجینال و فیک

خط چشم شیگلم در مدل ۲ در ۱ مجهز به دو سری است. یک سری آن استمپ بوده و همانند مثلث است که امکان ارائه خط چشم فوری و آماده را به فرد می‌دهد. سری معمولی آن نیز به صورت نوک تیز بوده که می‌توانید به وسیله آن خطوط دقیقی را بر روی پلک پیاده نمایید. رنگ خط چشم شیگلم اصل نیز بایستی با غلظت و به راحتی از هر دو سری آن خارج گردد. در صورت مشاهده هرگونه تفاوت در این امر بایستی گفت که محصول فیک و تقلبی است.

تشخیص کرم پودر شیگلم اورجینال و تقلبی

در زمان خرید رژ لب شیگلم و یا محصولات دیگری از جمله کرم پودر، آگاهی داشتن از مشخصات و ویژگی‌های محصول امری ضروری است تا این لوازم را به صورت اصل و اورجینال تهیه نماییم. در ادامه به بررسی تفاوت‌های کرم پودر شیگلم اورجینال و تقلبی می‌پردازیم:

بافت کرم پودر شیگلم اصل: کرم پودرهای شیگلم اصل دارای بافت سبکی هستند. به طوری که بعد از استفاده بر روی پوست به هیچ عنوان احساس چربی و سنگینی نخواهید داشت. در غیر این صورت می‌توان گفت که محصول تقلبی و فیک است.

کیفیت کرم پودر شیگلم: با توجه به اینکه در محصولات شیگلم از هیچ گونه مواد مضر مانند الکل، گلوتن و پارابن استفاده نشده است در زمان استفاده محصولات این برند با حساسیت‌های پوستی مواجه نخواهید شد. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه جوش، قرمزی و التهاب بر روی پوست بدانید که محصول خریداری شده تقلبی است.

میزان پوشانندگی کرم پودر شیگلم: کرم پودرهای شیگلم در عین حال که طبیعی و سبک بوده، از پوشانندگی بالایی برخوردار هستند. بر همین اساس کرم پودرهایی که دارای بافتی شل و آبکی هستند بدون شک کرم پودر تقلبی و غیر اصل شیگلم خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.