سرم های پوستی

کدوم سرم اوردینری مناسب من هست

لوازم آرایشی شالیزه معتبر ترین عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال از بهترین برندهای جهانی از جمله اوردینری در سطح کشور است. اوردینری یک برند کانادایی شناخته شده است که در زمینه تولید انواع لوازم مراقبت از پوست از جمله سرم صورت فعالیت می‌کند. سرم‌های اوردینری با توجه به کیفیت بالایی که دارند به تغذیه رسانی هرچه بیشتر پوست کمک کرده و باعث می‌شوند بعد از مدتی استفاده، از پوستی زیبا، جوان و درخشنده برخوردار شوید. با توجه به تنوع بالایی که اوردینری در تولید انواع سرم صورت دارد ممکن است در انتخاب سرم مناسب پوست خود دچار مشکل شوید. بر همین اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی برخی از سرم‌های اوردینری پرداخته تا بر اساس مشکلات پوستی خود بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سرم نیاسینامید اسید اوردینری

محصولات تخصصی شالیزه

چنانچه از عارضه‌های پوستی مانند آکنه و جوش رنج می‌برید سرم نیاسینامید اسید اوردینری بهترین محصول برای پوست شما خواهد بود. سرم فوق با توجه به ترکیبات منحصر به فردی که دارد بعد از مدتی کوتاه کلیه آکنه‌ها و جوش‌های پوستی را برطرف و محو می‌سازد. همچنین این سرم صورت به کاهش قرمزی و التهابات پوست کمک کرده و باعث صافی آن می‌شود. با این سرم موثر اوردینری می‌توانید میزان ترشح چربی را در پوست خود کنترل کرده و بدین ترتیب از بروز جوش جلوگیری کنید. در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی شالیزه می‌توانید انواع سرم اوردینری از جمله سرم نیاسامید اسید را با کیفیت اصل و قیمتی مناسب خریداری کنید.

سرم آلفا اوردینری

محصولات تخصصی شالیزه

یکی از معضلات پوستی شایع وجود لکه در پوست صورت است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. سرم آلفا اوردینری از جمله سرم‌های موثر روشن کننده و ضد لک برای پوست به شمار می‌آید. ترکیبات و فرمولاسیون ویژه این سرم ضد پیگمنتیشن و لایتنینگ بوده و بعد از مدتی کلیه لک‌های پوستی را از بین می‌برد. همچنین این سرم به روشنایی و شفافیت هرچه بیشتر پوست کمک می‌کند. با مصرف مرتب سرم آلفا می‌توانید به تولید ملانین در پوست کمک کرده و بعد از مدتی از پوستی یکنواخت و صاف بهره‌مند شوید.

سرم بافه و آرژیرلین اوردینری

محصولات تخصصی شالیزه

 

در محصولات اوردینری سرم‌های موثر و مناسبی برای جوانسازی و کاهش چین و چروک‌های پوست صورت وجود دارد که می‌توان از جمله آنها به سرم بافه و آرژیرلین اوردینری اشاره کرد. بنابراین افرادی که از چین و چروک‌های پوستی و ظاهر پیر آن رنج می‌برند می‌توانند به سراغ این سرم های موثر و با کیفیت بروند. فرمول اختصاصی که در این سرم ها وجود دارد به جوانسازی پوست کمک کرده و بعد از مدتی چین و چروک‌های پوست کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد. از جمله ویژگی‌های این سرم اوردینری تقویت آلاستین و کلاژن پوست است که به قدرت انعطاف پذیری آن کمک می‌کند. با استفاده از این محصولات اوردینری نواحی آسیب دیده پوست در مدت کوتاهی بازسازی و ترمیم شده و شاهد داشتن پوستی جوان و شاداب خواهید بود. لوازم آرایشی شالیزه این محصول را با قیمتی مناسب به صورت اورجینال در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرم پیلینگ اوردینری

محصولات تخصصی شالیزه

چنانچه پوست شما به یک لایه بردار ملایم و قوی احتیاج دارد سرم پیلینگ اوردینری بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این سرم با دارا بودن اسیدهای آلفا و بتا قادر است پوست شما را به خوبی لایه برداری کرده و روشن نماید. این سرم حاوی ترکیباتی از جمله اسیدهای لاکتیک، گلیکولیک و سالیسیلیک است که باعث از بین بردن سلول‌های مرده پوست می‌شود. این محصولات می‌توانید همانند یک ماسک موثر برای کاهش جوش‌ها، ترک‌ها و لکه‌های پوستی استفاده نمایید.

سرم سالیسلیک اسید اوردینری

محصولات تخصصی شالیزه

جوش‌های مزاحم و پوست چرب یکی از علل عدم طراوت پوست به شمار می‌آید. برای رفع این معضل می‌توانید به سراغ سرم سالیسلیک اسید اوردینری بروید.  این سرم با داشتن آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های فراوان از خشکی پوست جلوگیری کرده و بعد از مدتی استفاده علائم آکنه و التهابات پوستی را نیز کاهش می‌دهد. ساختار این محصول غیر چرب و بسیار سبک بوده و بعد از استفاده به هیچ عنوان احساس سنگینی و چربی بر روی پوست به جا نمی‌گذارد. با استفاده از این سرم اوردینری می‌توانید منافذ چرب پوست خود را به طور کلی پاکسازی کرده و شاهد شفافیت و زیبایی آن باشید. سرم سالیسلیک اسید اوردینری با انواع پوست سازگار بوده و به کنترل چربی و ایجاد رطوبت در پوست کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.